روستای ما(نامه ی ارسالی)

دهنگ

لطفا مطلب منو در وبلاگ قرار دهید

اگر به روستامون به صورت کلی نگاه کنیم و آن را با دیگر روستاها مقایسه کنیم خیلی چیزا برای همه شفاف می شود.باید به داشتن چنین روستا و مردمانی افتخار کرد.قطعا آبادانی این روستا جز با زحمت های شوراهای بزرگوار،دهیار و...محقق نخواهد شد.البته جا دارد که از برادر بزرگوار آقای حبیبی که خدمات شایانی به روستا کردند هم تشکر و قدردانی شود امیدواریم سایه ی این بزرگان همیشه بر سر روستا باشد.به یمن برکات اینان،روستا از امنیت و اعتبار بالایی برخوردار است هر چند این اواخر روستا با مشکلاتی روبروست اما در ادامه با کمک مردم مشکل برطرف خواهد شد.من هیچ نوع جبهه گیری سیاسی ندارم فقط خواستم به عنوان یک دهنگی،از طرف مردم قدردانی آنان را به جا بیاورم.بهتر است همه با هم سعیمان این باشد که به روستایمان خدمت روزافزون کنیم.در حال حاضر روستا در مرحله ی حساسی قرار دارد و در آینده این حساسیت بیشتر خواهد شد برای همین بایست همه با آگاهی کامل در فکر انتخاب بهترین باشیم تا برای روستایمان موفقیت ها و امتیازات بیشتر به دست آوریم.

 

...همشهری محترم،با اندکی ویرایش،مطلب شما را در وبلاگ قرار دادیم...

ما نظرات خصوصی و ایمیل های شما را تحت عنوان"نامه ی ارسالی"در وبلاگ قرار می دهیم



نظرات شما عزیزان:

بدلان
ساعت12:54---8 آبان 1391
بدلان2 امیدوارم علت نام گذاری نام بدلان 2 برای خود، همسویی نظرات شما با بنده بوده باشد و به همین صورت بدلانهای دیگری نیز پا به عرصه فعالیت بگذارند. بنده نیز با نظرات شما دال بر پاسخگویی مسئولان( شورا، دهیار زیردست آنها و سایر افرادی که وظیفه ای در روستا دارند و توان احقاق حق مردم به صورت رو در رو موافقم. ولی افسوس و صد افسوس که نه شورا انتقادپذیر است و نه مردم به خاطر فشارهای بعدی که از طرف بعضی ها صورت می گیرد جسارت انتقاد را دارند. حال بایستی به این نکته را خطاب به هر مسئولی به خصوص شورا متذکر شد که تصمیمات شما تصمیم خصوصی نیست که با سلیقه خود رفتار کنید و یا از مهر شورایی و نامه های با سربرگ شورایی که هر دو در جایکاه خود مقدس هستند، استفاده ابزاری به نفع خود و اطرافیان نمایید. و اینکه چرا در زمانی که جمعی در روستا، از اجتماعات مردمی گرفته تا اجتماع در مسجد به خاطر حضور مسئولان و نماینده شهرستان، از حضور سر باز زده و شرکت نمی نمایید؟ آیا دلیلی غیر از ترس از پاسخگویی وجود دارد؟ چرا در چنین جمع هایی حضور ندارید؟
چرا گزارش عملکرد خود و دهیار را به مردم ارائه نمی کنید؟ چرا امکانات روستا تنها در چند نقطه خاص از روستا (در نزدیکی منزل افراد خاص) متمرکز است و لامپ معابر سوخته در آن حوالی پیدا نمی شود؟ چرا پارک روستا اینگونه وضع تاسف باری را دارد؟ و چرا اوضاع آب شرب روستا اینگونه است؟ و ...


بدلان2
ساعت10:49---6 آبان 1391
نازنین ممنون از ریزبینی و دقتتون در امورات روستا. تاثیر نقش شورا در امنیت روستا بر کسی پوشیده نسیت. ولی به نظرت آیا تا زمانی که همشهریان من و شما به خصوص مردهای روستا که امکان شرکت و حضور در نماز جمعه (سالن اصلی) را دارند، به صورت رو در رو خواسته های خود را از مسئولین نخواهند و آنها نیز به طبع مسعولیت و اختیاری که از جانب مردم به آنها واگذار شده موظف به پاسخگویی نشوند، این مشکلات حل می شود؟ ولی حال این سوال مطرح می شود که چرا کسی خواسته ای که حق مردم است را مطرح نمی کند؟ و شورا و دهیار که طابع امر شورات و از خود قدرت تصمیم ندارد، حاضر به پاسخگویی به مردم نیستند؟
پس تا شجاعت ابراز عقیده و خواسته های خود در مردم به وجود نیاید هیچ تغییری در روستا رخ نخواهد داد.


خیر خواه
ساعت19:12---4 آبان 1391
در جواب نازنین باید بگم شورا که نمیتونه بره زیر تیر برق ها بخوابه که سیمهاش را ندزدند..
اول یه کم به حرفات فکر کن بعد بشین بنویس


ناظر
ساعت14:17---4 آبان 1391
..... که همیشه خواب؛...... هم که به دنبال منافع فامیلاشه؛مردم هم که سرشون رو کردن تو برف میگن به ما چه بااین وجود خب جناب دزد حق داره بیاد دزدی!‏‏!‏‏!‏
پاسخ: سلام... همشهری محترم ما قسمتی از نظر شما را حذف کردیم و به جای آن......قرار دادیم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در سه شنبه 2 آبان 1391برچسب:,ساعتتوسط حلف الفضول | |